Tegevusala:Virtuaalne kvaliteedispetsialist toetab:
• probleemide lahendamisel seoses toote või teenuse kvaliteediga;
* toote või teenuse väljatöötamist või edasiarendamist, kasutades selleks kvaliteedijuhtimise tööriistu;
• kvaliteedijuhtimissüsteemi väljatöötamisel ning nõustab süsteemi sisseseadmisel;
• kvaliteedijuhtimise dokumentatsiooni kooskõlla viimisel kvaliteedijuhtimissüsteemide standardiga ISO 9001, keskkonnajuhtimissüsteemide standardiga ISO 14001 ning töötervishoiu ja tööohutuse juhtimissüsteemide standardiga ISO 45001 ja teeb parendusettepanekuid teie kvaliteedikäsiraamatute kohta;
• probleemide juurpõhjuste väljaselgitamisel;
• riskianalüüside koostamisel;
* kliendi tagasiside uuringute koostamisel ja läbiviimisel;
* töötajate tagasiside uuringute koostamisel ja läbiviimisel;